Lečini polpeti

LečaLečo so ljudje poznali že v kameni dobi in je pravo super živilo. Idealna je za hujšanje, saj vsebuje veliko beljakovin, vlaknin ter mineralov in je zelo nasitna stročnica, ki poskrbi tudi za naše dobro počutje in vitalnost.

Poleg tega ji pripisujejo veliko zdravilnih lastnosti. Med drugim znižuje raven holesterola v krvi, bogata je s prehranskimi vlakninami, vsebuje ogromno železa in folne kisline, zato je priporočljiva tudi za nosečnice. Vsebuje tudi veliko kalija in zmanjšuje tveganje za nastanek nekaterih vrst raka.

Leča je popolno živilo, ki bi ga morali večkrat vključiti v naše jedilnike. Da vam to ne bo pretežko, sem za vas pripravila veganske lečine polpete. Odlično se podajo k pire krompirju in kisli repi.

Čas priprave: 10 minut
Čas kuhanja: 5 minut
Št. porcij: 4

Sestavine:

  • 300 g leče (rdeče, rjave, črne ali zelene)
  • čebula
  • česen
  • peteršilj
  • čičerikina moka
  • drobtine
  • rdeča paprika
  • kurkuma
  • poper
  • sol

Priprava:

  1. Lečo namočimo čez noč ali pa za par ur in jo skuhamo. Če je leča namočena, bomo za kuho potrebovali le 5 minut, če ne kuhamo po navodilih za uporabo.
  2. Kuhano lečo dobro odcedimo in damo v multipraktik.
  3. Na olivnem olju prepražimo čebulo in ko postekleni, dodamo česen in peteršilj. Odstavimo takoj, ko česen zadiši in dodamo k leči.
  4. Dodamo še mleto rdečo papriko, kukrumo, sol, poper. V zmes damo še žlico čičerikine moke in dobro premešamo.
  5. V kolikor je masa še preredka, po želji, dodamo drobtine ali moko. Sama sem uporabila riževo moko, saj sem želela, da so polpetki tudi brez glutena.
  6. Ko dobimo primerno maso za polpete, jo damo v hladilnik za kakšno uro , da se malenkost učvrsti. Nato v ponvi segrejemo olje, na katerem popečemo polpete iz ene in druge strani.
  7. Serviramo s pire krompirjem in omako po želji, odlično se poda tudi kisla repa.