Čičerika vsebuje 25 % beljakovin, 50-60 % ogljikovih hidratov, 5 % maščob in veliko rudnin, kot so kalcij, železo, magnezij, kalij in fosfor.

Zaradi visoke vsebnosti beljakovin je zelo zdravo živilo, ki pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja. Hkrati pa čisti prebavila in spodbuja delovanje ledvic, saj odvaja vodo iz telesa. Pomaga celo zniževati holesterol, zato bi jo morali čim večkrat vključiti na naše jedilnike.

čičerikin golaž

Čičerikin golaž z rižem

Danes sem zato za vas pripravila slasten čičerikin golaž, ki se lepo poda k rižu, pire krompirju ali polenti. Lahko pa ga uporabimo tudi s testenimi ali slastnimi njoki.

Čas priprave: 25 minut
Čas kuhanja: 15 minut
Št. oseb: 4

Sestavine:

  • skodelica kuhane čičerike
  • zelena in rdeča paprika
  • korenček
  • bučka
  • por
  • čebula
  • česen
  • pelati
  • sol
  • poper
  • kurkuma
  • petršilj

Priprava:

  1. V ponvi segrejemo olivno olje in prepražimo čebulo, da postekleni. Dodamo por in še nekoliko pražimo.
  2. Nato dodamo narezan korenček in papriko in vse skupaj še nekoliko prepražimo. Dodamo česen da zadiši in nekoliko zalijemo. Zalijemo lahko z vodo, paradižnikovim sokom ali pa z vodo, v kateri se je kuhala čičerika.
  3. Dodamo čičeriko in pelate (lahko tudi svež paradižnik), pokrijemo ter kuhamo 10 minut, da se paprika in korenček nekoliko zmehčata.
  4. Dodamo še bučke, narezane na koščke, pokrijemo in kuhamo še 5 minut. Jed odstavimo, posolimo, popopramo, dodamo kurkumo in posujemo s sesekljanim peteršiljem. Ponev pokrijemo in jed pustimo počivati 5 minut, da se okusi med samo dobro premešajo. Nato postrežemo s prilogo.