#NekajZaMamice – drugi izziv

Hej, mamica,

dobrodošla v novembrskem izzivu #NekajZaMamice! Da bi mamice lahko bile kos vsem vsakodnevnim izzivom in nalogam, potrebujemo tudi kakšen trenutek samo zase. Malce razvajanja ali pa zgolj trenutek miru, da se napolnimo z novo energijo ter si tako izboljšamo mentalno in fizično zdravje. V tedenskih izzivih te bom zato vzpodbujala, da to storiš. Samo zase.

Za lažje sledenje izzivom #NekajZaMamice boš tako vsak novembrski ponedeljek v svoj e-poštni predal prejela predstavljen tedenski izziv, ti pa boš nato imela cel teden časa, da izziv opraviš. Urico ali dve na teden. Začnemo z malimi koraki. Če še nisi prijavljena se še vedno lahko prijaviš

Tokratni izziv je…

V drugem izzivu #NekajZaMamice bomo naredile korak naprej. Te zanima kakšna bo tvoja tokratna naloga? Ne bo ti hudega, obljubim! 😉 Pozivam te, da si privoščiš sproščujočo kopel ali dobro masažo. To je kar lep korak naprej od prejšnjega izziva in bo zahteval malce več angažiranosti. Če imaš možnost ti svetujem, da si privoščiš sproščujočo kopel. Prižgi si dišeče svečke, natoči si kozarec najljubše pijače, zavrti si nekaj glasbe, vzemi svojo najljubšo knjigo ali revijo in uživaj vsaj pol ure. Če nisi knjižni tip, pa se zgolj prepusti užitku in sprazni svoje misli. Nimaš kopalne kadi? Ni problema! Privošči si fajn vroč in dolg tuš. Predhodno se prepričaj, da se za tabo nihče nima namena tuširati, saj ne bo ostalo niti kapljice tople vode več. 😉 Voda ti bo odplaknila vse skrbi, ti pa se boš počutila pomirjena

Namesto kopeli si lahko privoščiš tudi masažo v salonu, kjer te znajo še kako dobro sprostiti. Ja, to res nekaj stane, se strinjam, a je 100% vredno! V kolikor resnično ne gre, pa zaprosi svojega dragega, da priskoči na pomoč. A ne pozabi nastaviti ure na vsaj 20-30 minut, saj se moški, ko se gre za te stvari, pogosto spozabijo koliko časa so razvajali svojo drago. 😉

Če ti nič od naštetega ne ustreza, se lahko sprostiš tudi s samomasažo. Sledi navodilom v spodnjem videu in zagotavljam ti, da se boš počutila kot prerojena.

Pri sebi opažam, da mi zaradi večinoma sedečega dela, najbolj trpi ramenski del in zato sem konstantno “zategnjena” v vratu. Da se znebim zakrčenosti v ramenih, mi pomaga tudi spodnja vaja.

  1. Vdihnem in povlečem ramena kvišku, vlečem ramena proti ušesom, pritisnem jih ob vratu navzgor in pri tem napnem mišice vratu in ramen.
  2. Nekaj časa držim tako, nato globoko izdihnem in pustim ramenom, da se povesijo in padejo naravno, s pomočjo sile težnosti. Vajo večkrat ponovim.

Sodelovanje v izzivu

V izzivu #NekajZaMamice sodeluješ tako, da z mano deliš svoje trenutke. Zato uporabi hashtag #NekajZaMamice in tag-aj @megamama_sanja na IG, da bom lahko sledila in delila tudi tvoje trenutke. S tem se poteguješ za tedensko nagrado, ki je tokrat masaža hrbta v Lepotnem kotičku Goga v Ljubljani. Če pa boš sodelovala na Facebooku, opiši svoj trenutek pod ponedeljkovo objavo

Še vedno pa kot sodelovanje šteje prav vsak trenutek, ki ga nameniš sebi, tako v izzivu, kot tudi brez tega. Naj ti bo izziv #NekajZaMamice vedno v veselje in ne v breme.

 

Preprosto si vzami čas zase!

 

 Ponovno se beremo prihodnji ponedeljek, do takrat pa, draga mamica, naredi nekaj zase!

Izzivom lahko slediš tudi na Facebooku in Instagramu.

Z ljubeznijo,
signature

Kaj si misliš o tem?

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ni še komentarjev. Bodi prvi/a in zapiši svojo misel.

Prejšnji
#NekajZaMamice – prvi izziv
#NekajZaMamice – drugi izziv