Današnji materinski dan sta med fanta ganila do solz. Ko sem jih prišla iskati v vrtec, sta mi namreč skupaj zdeklamirala najlepšo pesmico. Sedaj pa jo jaz poklanjam vam drage moje mame.

Moja mama 
Moja mama nima jeze, 
venomer se mi smeji. 
Če pod kožo strah mi zleze, 
njen objem ga - prepodi ... Če sem truden, mi zapoje, 
če sem jezen, požgečka. 
Zna razbiti misli moje, 
ker ji rastem iz srca. (U. Vošnjak)

Današnji materinski dan sta med...

Ko te narava nagradi.

#vsakdannekajlepega

Ko te narava nagradi. #vsakdannekajlepega

Splošni tempo življenja v družbi se neprestano zaostruje, zato je obolenj zaradi stresa čedalje več. Kako ta divji ritem vpliva na nas odrasle vemo, saj ga občutimo. Kaj pa na naše otroke? Ste kdaj pomislili, kako bodo vsi pritiski na njih vplivali do njihove odrasle dobe? Osebno, sliko ki jo vidim, resnično ni lepa. :( Sama se že nekaj časa držim načela #ustavise in tako vsak dan naredim nekaj tudi zase. Moja rešitev je meditacija, katera mi pomaga pri spoznavanju sebe in svojih notranjih nemirov, predvsem pa me pomiri in takšna se tudi spopadam z vsakdanom. Pomirjena. 
Zato sem nekaj podobnega iskala tudi za svoje otroke. In odkrila svetovno uspešnico Sedeti pri miru kot žaba. 
Ta svetovna uspešnica, namenjena otrokom in njihovim staršem, je čudovit uvod v meditacijo čuječnosti. Na preprost in dostopen način opisuje, kaj je čuječnost in kako lahko vaje na priloženem CD-ju vašemu otroku pomagajo, da se umiri, postane bolj osredotočen, lažje zaspi, se otrese skrbi, obvlada jezo in na splošno postane bolj potrpežljiv in pozoren. Priiloženi CD vsebuje enajst vodenih meditacijskih vaj za otroke med 5 in 12 letom starosti.

Če želite knjigo tudi vi jo lahko dobite b nagradni igri na moji FB strani.

Splošni tempo življenja v družbi...

Raziskovanje narave mojima dvema otrokoma res pomeni največ. Danes, ko smo bili, zaradi dežja, prisiljeni več časa preživeti doma je to še kako prišlo do izraza. En kup igrač, ki se valja po sobi ju ni toliko  zabava kot že kratek sprehod, pa tudi če po poti, mi sta jo prehodila že tisočkrat.

So tudi tvoji otroci rajši v naravi kot v hiši med igračami?

Raziskovanje narave mojima dvema otrokoma...

Čeprav dvojčka, sta vsak svoja osebnost. Vsak s svojo trdo voljo in željami, zato zelo pogosto pride do prepirov. In čeprav si drug drugemu za nič na svetu ne priznata, se imata neskončno rada. 💕

Čeprav dvojčka, sta vsak svoja...

Danes smo odkrili novo igro Meduza, ki je nadvse zabavna. 
Našla sem jo v knjigi Domišljija odkriva tvojo igrivost.

Balon, ki je bil naša meduza, se nas ni smel dotakniti. Da je igra nekoliko težja, smo balon lahko le pihali. 
In moram priznati, da je bila igra dosti bolj sproščujoča, kot gledanje risank. Toliko, kot smo se presmejali pri tej igri se namreč že dolgo nismo.

Hvala @mala.lu za super ideje.

Danes smo odkrili novo igro...

Današnji materinski dan sta med fanta ganila do solz. Ko sem jih prišla iskati v vrtec, sta mi namreč skupaj zdeklamirala najlepšo pesmico. Sedaj pa jo jaz poklanjam vam drage moje mame.

Moja mama 
Moja mama nima jeze, 
venomer se mi smeji. 
Če pod kožo strah mi zleze, 
njen objem ga - prepodi ... Če sem truden, mi zapoje, 
če sem jezen, požgečka. 
Zna razbiti misli moje, 
ker ji rastem iz srca. (U. Vošnjak)

Današnji materinski dan sta med...

Ko te narava nagradi.

#vsakdannekajlepega

Ko te narava nagradi. #vsakdannekajlepega

Splošni tempo življenja v družbi se neprestano zaostruje, zato je obolenj zaradi stresa čedalje več. Kako ta divji ritem vpliva na nas odrasle vemo, saj ga občutimo. Kaj pa na naše otroke? Ste kdaj pomislili, kako bodo vsi pritiski na njih vplivali do njihove odrasle dobe? Osebno, sliko ki jo vidim, resnično ni lepa. :( Sama se že nekaj časa držim načela #ustavise in tako vsak dan naredim nekaj tudi zase. Moja rešitev je meditacija, katera mi pomaga pri spoznavanju sebe in svojih notranjih nemirov, predvsem pa me pomiri in takšna se tudi spopadam z vsakdanom. Pomirjena. 
Zato sem nekaj podobnega iskala tudi za svoje otroke. In odkrila svetovno uspešnico Sedeti pri miru kot žaba. 
Ta svetovna uspešnica, namenjena otrokom in njihovim staršem, je čudovit uvod v meditacijo čuječnosti. Na preprost in dostopen način opisuje, kaj je čuječnost in kako lahko vaje na priloženem CD-ju vašemu otroku pomagajo, da se umiri, postane bolj osredotočen, lažje zaspi, se otrese skrbi, obvlada jezo in na splošno postane bolj potrpežljiv in pozoren. Priiloženi CD vsebuje enajst vodenih meditacijskih vaj za otroke med 5 in 12 letom starosti.

Če želite knjigo tudi vi jo lahko dobite b nagradni igri na moji FB strani.

Splošni tempo življenja v družbi...

Raziskovanje narave mojima dvema otrokoma res pomeni največ. Danes, ko smo bili, zaradi dežja, prisiljeni več časa preživeti doma je to še kako prišlo do izraza. En kup igrač, ki se valja po sobi ju ni toliko  zabava kot že kratek sprehod, pa tudi če po poti, mi sta jo prehodila že tisočkrat.

So tudi tvoji otroci rajši v naravi kot v hiši med igračami?

Raziskovanje narave mojima dvema otrokoma...

Čeprav dvojčka, sta vsak svoja osebnost. Vsak s svojo trdo voljo in željami, zato zelo pogosto pride do prepirov. In čeprav si drug drugemu za nič na svetu ne priznata, se imata neskončno rada. 💕

Čeprav dvojčka, sta vsak svoja...

Danes smo odkrili novo igro Meduza, ki je nadvse zabavna. 
Našla sem jo v knjigi Domišljija odkriva tvojo igrivost.

Balon, ki je bil naša meduza, se nas ni smel dotakniti. Da je igra nekoliko težja, smo balon lahko le pihali. 
In moram priznati, da je bila igra dosti bolj sproščujoča, kot gledanje risank. Toliko, kot smo se presmejali pri tej igri se namreč že dolgo nismo.

Hvala @mala.lu za super ideje.

Danes smo odkrili novo igro...

Danes je gregorjevo. Dan ko se ženijo ptički, bi rekle naše none. Zato smo s fanti naredili splave in jih spustili v morje. 
Na žalost morje ni najboljše sodelovalo z nami in nam je naše splave vztrajno vračalo. Ampak fanta sta bila ravno nad tem najbolj navdušena.

Kaj pa ti, si tudi ti kdaj spuščala "gregorčke"?

Danes je gregorjevo. Dan ko...

Obstajajo deli srca, za katere človek niti ne ve, da jih ima, dokler ne začuti ljubezni do otroka. (Anne Lamott)

Obstajajo deli srca, za katere...

#Repost @mamiblogerke_slovenija (@get_repost)
・・・
[take over @megamama_sanja]

Tako, moj prevzem profila @mamiblogerke_slovenija se počasi približuje koncu in zato je čas, da se od vas poslovi.

Upam, da ste v moji družbi uživali, se kaj novega naučili in nekoliko bolje spoznali moj blog www.megamama.si

Ne pozabite stisniti follow na profilu @megamama_sanja, kjer vas bom lahko še naprej navduševala s svojimi projekti.

Pa lahko noč vsem skupaj.

#Repost @mamiblogerke_slovenija (@get_repost) ・・・ [take...

#Repost @mamiblogerke_slovenija (@get_repost)
・・・
Današnja predstava o dinozavrih,ki smo si jo ogledali je res presenetila v vseh pogledih. Če nas je včeraj @zagrebzoo razočaral, nas je danes #šetnjasadinosaurima pustila odprtih ust.

Ne samo, da sta fanta gledala z odprtimi usti, tudi jaz sem bila presenečena. Res nisem pričakovala, da bodo tako realističnih. Res neverjetno. Priporočam čisto vsakemu!

#Repost @mamiblogerke_slovenija (@get_repost) ・・・ Današnja...

10 nasvetov za lažje hujšanje

Posted on 3 min. branja

PinitHujšanje
So bile praznične dobrode predobre in je bil december preveč vesel? Osebno skorajda ne poznam osebe, ki si ne bi želela izgubiti kakšen odvečen kilogram. Ok, razen moje lepše polovice. Sploh trenutno aktualne so izjave “po novem letu začnem hujšati”.

V današnji poplavi diet in pripomočkov za hujšanje, ki obljubljajo postavo ala Jennifer Aniston v zgolj dveh tednih, je res težko izbrati pravi in učinkovit način. Rekle boste “raje dva tedna sramote na plaži, kakor pa celo leto fitnessa”. Ja, morda res, a namen fizične aktivnosti ni zgolj izguba kilogramov, temveč oblikovanje zdravega telesa. Če pa vam švicanje pod nobenim pogojem ne diši, vam zaupam, da lahko kak kilogram izgubite tudi drugače: z redno in uravnovešeno prehrano. 

10 nasvetov za lažje hujšanje:

  1. Malo po malo

    Naredite si načrt sprememb (npr. začela bom telovadili, jedla manj in bolj zdravo, črtala sladkor in moko…). Nato začnite in se držite prve majhne spremembe iz seznama. Videli boste, da je zadeva precej enostavna in ko jo osvojite, dodajte naslednjo. Strokovnjaki so namreč ugotovili, da so ljudje, ki so začeli hujšanje korak za korakom, izgubili 2x več kilogramov kot tisti, ki so začeli z drastičnimi spremembami, poleg tega so slednji prej prekinili dieto in obupali, saj niso prenesli takšnega šoka.

  2. Imejte preproste in redne obroke

    Ne komplicirajte preveč pri pripravi obrokov. Držite se pravila manj je več in pojejte 5 preprostih in lahkih obrokov. Obvezno pa naj jih bo 5/dan!

    Mnogim ne gre v račun zakaj pridobivajo odvečne kilograme (ali jih ne morejo izgubiti), ko pa zaužijejo zgolj kosilo. Težava je v spominu našega telesa. Telo ve, da je kosilo naš prvi današnji obrok in da bomo naslednjega zaužili šele čez 24 ur. V ta namen si naredi rezervo in tako so odvečn kilogrami tu. Zato uživajte več manjših in rednih obrokov dnevno!

  3. Zastavite si realne cilje

    Ne pričakujte izgube 10 kg v dveh tednih. To ni niti zdravo, obenem pa vam lahko zagotovim, da se bodo po taki dieti kilogrami še hitreje vrnili. Cilj naj bo realen: približno 0,5 – 1 kg na teden. Le realen in dosegljiv cilj bo držal vašo motivacijo visoko.

  4. Najprej pojejte zelenjavo

    Raziskovalci so bili presenečeni nad raziskavo, v kateri so udeleženci najprej pojedli zelenjavo in šele nato ostala živila. Izkazalo se je, da na tak način pojemo kar do 5x več zelenjave, kot pa tisti, ki jedo vse hkrati. Posledica je manjši vnos ogljikovih hidratov in beljakovin, kar privede do izgube kilogramov.

  5. Hrana za tolažbo ni vaš prijatelj

    Dokazano je, da nam tolažilna hrana ne pomaga popraviti razpoloženja. Če potrebujete tolažbo pokličite prijatelje, pojdite na sprehod ali telovadbo.

  6. Spoprijateljite se s tehtnico

    Tehtajte se bolj pogosto. Vsaj 1x na teden, še bolje pa vsako jutro. Študije kažejo, da so se tisti, ki so bili uspešni v boju s kilogrami, redno tehtali.  Tehtnica vam lahko da koristno motivacijo, da ste na pravi poti.

  7. Črtajte sladkor in ogljikove hidrate

    Najpomembneje je zmanjšanje vnosa sladkorjev in škroba (ogljikovih hidratov). To so vaši sovražniki!

  8. Pazite katera živila kupujete

    Okoli 60% hrane, ki jo kupimo, je visoko predelane in je zelo škodljiva za naše telo. Kruh, piškoti, krekerji, čips so najbolj nasičeni z maščobami, sladkorjem in natrijem. Zlato pravilo pa pravi, da v trgovino po nakupih nikoli ne smemo iti lačni. Na ta način nas nezdrave stvari ne bodo zavedle k nakupu, posledično pa nas niti doma ne bodo spravile v skušnjavo.

  9. Prenehajte z negativnimi avtosugestijami

    …kot npr: “Ufff, kako sem debela.” Za mnoge so prav negativne avtosugestije razlog, da ne shujšajo. Boljše rezultate bomo dosegli s prijaznostjo do sebe in svojega telesa, tudi v kakšnem tednu, ko nam ne bo uspelo izgubiti zadanih kilogramov. Vsak dan se opomnite, da je vsak obrok priložnost za nov začetek.

  10. Ne pričakujete, da bo lahko

    Izgubo kilogramov vzemite kot nov, bolj zdrav način življenja in ne kot dieto. Le na tak način ga boste vzljubili in pri tem vztrajali. Tudi takrat, ko se boste pregrešili, se boste  naslednji dan brez težav vrnili na prave tire.

Z ljubeznijo,
signature

Kaj si misliš o tem?

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ni še komentarjev. Bodi prvi/a in zapiši svojo misel.

Prejšnji
8 vprašanj, ki jih zastavite otrokom pred spanjem
10 nasvetov za lažje hujšanje